Vrienden van

Bedankt!

De stichting staat op zichzelf en is niet afhankelijk van sponsor bijdragen. Toch willen wij graag de vrienden van de stichting vermelden. Want zonder hen hadden wij sommigen dingen nooit kunnen uitvoeren. Zoals het opknappen en onderhouden van de huurfietsen.

Onze dank gaat uit naar:

Multipaint Utrecht

Multipaint heeft voor ons het spuiten van de huurfietsen mogelijk gemaakt. Hiervoor willen wij Enrico van Multipaint dan ook ontzettend voor bedanken!

multipaint_groenblauw

Het schoolhuis Holysloot

Het Schoolhuis is een knusse, gezellige, drink- en eetgelegenheid in het prachtige Waterland ten noorden van Amsterdam. Zoekt u een gezellig en sfeervol restaurant in een landelijke omgeving bij Amsterdam? Dan is Het Schoolhuis het perfecte restaurant.

Bikeshoe4U

Bikeshoe4u helpt fietsers meer Plezier te beleven, beter te Presteren, en Pijn vrij te kunnen fietsen. We hebben een winkel gevestigd op de Roemerstraat 35 in Nijkerk. Daar geven we uitgebreid advies en kunnen we onze metingen uitvoeren. Welke fietsschoen past het beste bij jouw voet? En hoe zorg je ervoor dat de schoenplaatjes goed zijn afgesteld? Dat zijn belangrijke vragen die veel invloed hebben op jouw fietservaring. De fietshouding begint bij de voeten. En vanuit dat uitgangspunt bekijken wij de fietser. Wil je meer weten? Kom gerust eens langs.